ponedeljek, 3. avgust 2009

ODŠTEVAM...

Evo...ugotavljam, da mi možgani kljub 'podaljšanemu' mesecu nedela (beri: počitnic) še kr hitro in učinkovito delajo (česar pa ne morem trditi za svoje mišice :D ).

Zdaj, ko sem že počasi začel odštevanje do konca počitnic, bom v tem niti ne celem mesecu, poskusil kar najbolje iskoristit čas in se zabavat (med šolo to nebo ravno tako lahko, razen med vikendi).

Pred nekaj dnevi sem se pogovarjal z prijateljico, pa je rekla, da so letošnje počitnice popolnoma drugačne, da še nikoli ni bila tako nepripravljena za šolo... (ja...oba sma zaključila osnovno šolo in grema na sredno) Malce sem se zamislil in ugotovil, da bo res vse drugače, da bo snov težja, da bodo učitelji oz profesorji več zahtevali. pa sem se odločil, da se s tem ne bom obremenjeval preveč (če bo snov težka, se bom več časa učil in podobne preproste rešitve že poznam hehe). Z problemi se bom soočil ko/če pridejo.

Bo pa konec počitnic za nekaj dober (ja, ja, v vsakem slabem je nekaj dobrega). Spoznal bom nove ljudi in sklenil nova prijateljstva (dobro...vem, da je to tak zelooo klišejsko. bi blo bolše, da bom najdo nove 'partnere' da se v petek zapijemo? :D), in pa seveda, ker sem se vpisal na evropski oddelek, bi naj veliko potoval (za 1.letnik nisem ravno prepričan). Samo, da nebo kdo pomislo, da se veselim konca počitnic!!!

No, če ne štejem današnjega dne, mi je ostalo še 28 dni oz. 672 ur oz. (zdaj grem po kalkulator) 40 320 min oz. 2 419 200 sekund počitnic. Zdaj bi lahko odštel čas ko spim in tako naprej (sicer pa spaje skrajšam oz. črtam, pa mi ostane več časa za ostalo). Zdaj pa nebom več zapravljal dragocenega počitniškega časa za moje razglabljane. Grem iskat žrtev, da gremo popoldne kam ven :P

I'll be back!

Ni komentarjev:

Objavite komentar