ponedeljek, 3. avgust 2009

POČITNIŠKO VZDUŠJE

No, me malo dolgčas grabi, pa sem razmišljal kaj naj delam. sem sestavo en kratek seznam možnosti:

  • učenje (ne ne, to ni za med počitnicami, niti za med šolo)
  • branje (hmm...nimam literature)
  • lahko bi pospravo sobo (kaj to še sploh kdo dela? če dobim obisk bom nahitro skup zmetal)
  • kaj pa kopanje (tega nemoreš počet doma v od klime ohlajeni sobi...podobno kot kino in druge družbene dejavnosti - odpade!)
  • spanje (če hočem zapravit dan je to popolna možnost...ampak morem iskoristit počitnice)
  • ja seveda! knjigo bi lahko nadaljeval pisat (po premisleku sem ugotovil da mi primanjkuje 'tehničnih' sredstev...kdaj drugič)
  • no potem pa mi ostane šaranje po računalniku (beri msn, muzika, igerce in podobno)

Zdaj pa glede na to da po računalniku šaram vbistvu dan in noč, bi poskuso še kaj novega... TA-DA! Blog bom pisal!

Zdaj pa ne sprašujte kaj bom tu gor pisal, ker se morem to še sam odločit. Pridite tu pa tam pa malo preverite ;) (grem zdaj vklopit možgane pa razmislit kaj naj napišem kot 2. objavo)

I'll be back!

1 komentar:

  1. en lep pozdrau, men pa zanma kej morn narest da se registriram.? pa en lep pozdrau..

    OdgovoriIzbriši