sobota, 8. avgust 2009

Izboljšanje bloga in druge reči...

Danes pa sem imel soboto kot soboto. Nič pametnega dela (hmmm...mislim da je to mišljeno za nedeljo ampak...). Sem bil v centru (Maribora) in sem nakupil še zadnje manjkajoče učbenike za novo šolsko leto. Potem sem sestavljal stolpe iz kart (o tem več kdaj drugič ;) )...

Sem pa našel tri strani na temo izboljšanja blogov: Problogger, How to make my blog in blog Martina Helbinga. Vse tri so polne nasvetov, ki se jih bom v prihodnje držal in tako (če bo vse po sreči) izboljšal blog in povečal krog bralcev.

Na Probloggerju obstaja celo 31 dnevni program, ki ga bom začel (malce prirejenega) v roku nekaj dni. Če bo šlo vse po sreči, bo moj blog boljši, bolj obiskan... Najpomembnejše pa je, da nebom izgubil volje do pisanja, saj moji prispevki nebodo leteli v prazno.

Če imate (oziroma raje imaš) kak predlog za prispevek, ali izboljšanje bloga (pa tudi minutko časa), bi prosil, da jo delite/deliš z mano v komentarju ali pa pošlješ e-mail (s klikom na piši mi v stolpcu na desni).

Se zahvaljujem za naprej! :D

I'll be back!

Ni komentarjev:

Objavite komentar