petek, 7. avgust 2009

Počitniško vzdušje, drugič

Prav nič jim ne zavidam, vsem, ki gredo na morje. Sam sem dobil svojo dozo, zdaj pa uživam doma. Ampak ZAKAJ zavraga morajo vsi nekam istočasno (mogoče so se dogovorili, da me osamijo in zlomijo?)? Tega moji možgani preprosto ne morajo dojeti.

Sedaj pa se poraja vprašanje kaj bom počel. Ven ne bom šel (če ni 'žrtev', sam pa tudi nebi ravno užival). Lahko bi vse dneve presedel za računalnikom in tipkal sporočila v Messenger in sem na blog (dokler mi ne zmanjka idej in zdolgočasenih bralcev). Mislim, da to ne bi bila tako dobra odločitev.

Upam, da se mi bo čimprej uresničila želja (boste obveščeni ;) ), potem bo dela dovolj. Drugače pa... Nevem nevem. Kakšen predlog kdorkoli?

Teh 10 dni (malo gor ali dol) bom že preživel, če ne drugače s čakanjem na svoje drugove... Potem pa ZABAVA!!

I'll be back! Depending on my mood.

Ni komentarjev:

Objavite komentar